Завдання 1. Балерина
Створи за поданим планом у середовищі Скретч проект, у якому на сцені, яку освітлюють рампи, танцює балерина (мал. 253). Передбач, що рухи виконавця мають припинятися при натисненні клавіші Пропуск.
Завдання на с. 169 підручника.
Завдання 2. Клавіатурний тренажер (слайд 7)
Сплануй проект Клавіатурний тренажер, склади програму для спланованих подій, реалізуй його в середовищі Скретч і збережи в папці Проекти своєї структури папок. У проекті перші п’ять літер англійського алфавіту будуть рухатися на сцені з різною швидкістю. Якщо користувач натисне клавішу з однією з літер на клавіатурі, то вона зникне.
Завдання на с. 169-170 підручника.
Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)
Придумай ідею проекту, у якому буде використана команда повторення з умовою. Сплануй проект, передбач, які об’єкти будуть у ньому використані та які події відбуватимуться з об’єктами. Підготуй виступ на конкурс на кращу ідею проекту.
Завдання на с.171 підручника.
Немає коментарів:
Дописати коментар