Шукати в цьому блозі

План роботи

План роботи на період з 27.04 до 29.05.2020

Інформатика 5 клас 16.04.2020

Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.



Повторення:
Висловлювання – це речення, яке містить твердження про певний об’єкт або про зв’язки між об’єктами.
Висловлювання може бути істинним або хибним.
Висловлювання вважається істинним, якщо воно відповідає реальній ситуації, і хибним, якщо не відповідає.
Висловлювання «Якщо – то» називають умовним, бо воно містить умову.
Команда перевірки умови визначає істинність чи хибність певної умови.
Якщо умова виконується, то вважається, що результатом виконання команди перевірки умови є істина, або true. Інакше, тобто якщо умова не
виконується, то вважається, що результатом виконання цієї команди є хиба, або false.
Розгалуженням називають фрагмент алгоритму, що містить команду перевірки умови і послідовності команд, які будуть виконуватися або не
виконуватися залежно від результату виконання команди перевірки умови.
Характерною рисою розгалуження є те, що при кожному його виконанні деякі команди будуть виконуватися, причому кожна по одному разу, а
деякі – виконуватися не будуть. Це залежить від результату виконання команди перевірки умови.
Алгоритм, який містить розгалуження, називають алгоритмом з розгалуженням.
Завдання 3. Складемо алгоритм, за яким виконавець рухатиметься Сценою вправо. Після того як виконавець дійде до правої границі Сцени, він повинен
з’явитися біля лівої границі Сцени і продовжити рух вправо.
На Сцені введено систему координат для того, щоб положення виконавця на Сцені можна було задавати значеннями двох координат:
x i y.
За замовчуванням довжина видимої частини Сцени 480 кроків виконавця, а ширина – 360 кроків. Тому якщо виконавець розміщується y
видимій частині Сцени, то абсциса його положення може змінюватися від -240 до 240, а ордината – від -180 до 180.
Ця система координат може відображатися на Сцені, а може й не відображатися.
111
Завдання 4. Перекладач.
Завдання. Склади у середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являється його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менш ніж 4 об’єкти.
1. Сплануй створення проекту. Перевір. що в бібліотеці зображень можна дібрати зображення чотирьох об’єктів, назву яких ти знаєш на одній із інозем них мов, додай ці об’єкти до проекту.
2. для кожного з об’єктів склади програму. Наприклад, для об’єкта Банан фрагмент програми складається із таких команд:
Завдання 5. Складіть проект, який малює квітку-семицвітку (Цветик-семицветик)

Немає коментарів:

Дописати коментар